Reklamácia

vector

2 roky na podanie reklamácie
Na každý produkt v našom obchode sa vzťahuje 2-ročná záruka, vrátane produktov zakúpených počas akcie.

vector

Záruka originality
Pri nákupe na EOBUV máte istotu, že výrobok je 100% originál a má ochranné známky.

Výrobok sa poškodil počas používania, alebo má ukrytú vadu? Môžete ho reklamovať online.

Chcete reklamovať poškodené hodinky? Pozrite sa, ako na to.

K podaniu reklamácie budete potrebovať:

  • - Číslo objednávky, ak bol produkt zakúpený v internetovom obchode Nájdete ho v Zákazníckom účte v záložke „Moje objednávky“ alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku.

  • - Číslo faktúry/daňového dokladu, nájdete ho priamo na faktúre v e-maile o potvrdení Vašej objednávky.

  • - Číslo bankového účtu číslo účtu vo formáte IBAN ktorý sa skladá z 24 alfanumerických znakov, v správnom formáte SK11 1111 1111 1111 1111 1111.

  • - Jednu fotku celého produktu a maximálne 2 fotky poškodenia a podrážky.

  • - Uistite sa, že fotografie sú jasné a zobrazujú všetky produkty a poškodenia.

  • - O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom do 5 dní od prijatia.


Ak chcete podať reklamáciu, vyplňte online formulár. Uistite sa, že údaje vo formulári sú správne.


To nám umožní rýchlejšie overiť vašu žiadosť.


Vyplňte online formulár.



Pri reklamácii hodiniek nám zašlite poškodené hodinky a vyplnený reklamačný formulár.


Na Vašu žiadosť odpovieme do 5 dní od prijatia produktu.


Hodinky môžete reklamovať dvoma spôsobmi:



    Záruka

  • - Reklamáciu v rámci záruky môžete uplatniť do 2 rokov od dátumu prevzatia hodiniek.
  • - Takúto reklamáciu posudzuje spoločnosť MODIVO.

    V rámci záruky výrobcu

  • - Tieto reklamácie vybavuje spoločnosť, ktorá na hodinky poskytla záruku.
  • - Rozhodnutie o reklamácii dostanete e-mailom ihneď po vrátení hodiniek z reklamácie Najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie.

K podaniu reklamácie budete potrebovať:

  • - Číslo objednávky, ak boli hodinky zakúpené online nájdete ho v Zákazníckom účte v záložke „Moje objednávky“ alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku.

  • - Číslo faktúry/ daňového dokladu, nájdete ho priamo na faktúre v e-maile potvrdena objednávky

  • - Číslo bankového účtu ,číslo účtu vo formáte IBAN ktorý sa skladá z 24 alfanumerických znakov, v správnom formáte SK11 1111 1111 1111 1111 1111

  • - Záručný list, ak bol priložený k hodinkám

  • - Reklamačný formulár v papierovej forme

Reklamácia hodiniek krok po kroku:

  1. 1. Vytlačte a vyplňte reklamačný formulár.


  2. Stiahnite si reklamačný formulár


    Starostlivo vyplňte všetky povinné polia. Uistite sa, že uvedené informácie sú správne.


    To nám umožní rýchlejšie vybaviť vašu požiadavku.


  3. 2. Pripravte balík na odoslanie:

    • Do balíka vložte:
      • - Zabezpečené hodinky.
      • - Vyplnený reklamačný formulár.
      • Záručný list, ak bol priložený k hodinkám pri kúpe.
    • Krabicu zatvorte a na takto pripravenú zásielku napíšte „REKLAMÁCIA“.

    Dôležité: Starostlivo zabezpečte balík pred poškodením pri preprave.


  4. 3. Pošlite balík zadarmo:
  5. Odoslanie tovaru zadarmo môžete realizovať prostredníctvom spoločnosti DPD.


    Predtým, ako balík odošlete, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo škodám pri preprave.


    Uistite sa, že na balíku nie sú viditeľné žiadne iné štítky a balík označte nápisom REKLAMACIA.



    - kuréra pre odoslanie reklamácie si možete objednať bezplatne na stránke DPD

    • - môžete si taktiež bezplatne vygenerovať štítok pre odoslanie na odbernom mieste DPD na stránke DPD

    • - na Vašu e-mailovú adresu po objednaní obdržíte štítok na spiatočnú prepravu.

    • - následne odneste balík na odberné miesto DPD


    Informujeme že obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady. DPD: 4.9 €


Číslo objednávky, pokiaľ bol produkt kúpený v internetovom obchode. Nájdete ho v Zákazníckom účte v záložke „Moje objednávky“ alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku.

Číslo účtenky alebo faktúry, pokiaľ bol produkt kúpený v kamennom obchode (platí aj pre produkty objednané online do obchodu).


Číslo účtenky začína písmenami PARS. Nájdete ho v spodnej časti účtenky pod čiarovým kódom.


Číslo bankového účtu. Číslo účtu v medzinárodnom formáte IBAN v správnom formáte: SK 11 1111 1111 1111 1111 1111.


Reklamačný formulár v papierovej podobe.


Stiahnite si reklamačný formulár


Reklamácia krok za krokom:


Stiahnite, vytlačte a vyplňte všetky povinné polia v reklamačnom formulári. Uistite sa, že sú údaje správne. To nám umožní rýchlejšie overiť Vašu žiadosť. Reklamovaný tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom odneste do kamennej predajne.


PLATFORMA RSO


Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 524/2013 z 21. mája 2013 poskytujeme elektronické prepojenie na platformu RSO:Riešenie sporov online | Európska komisia (europa.eu) Riešenie sporov online | Európska komisia (europa.eu), ktorá je okrem iného zdrojom informácií o formách mimosúdneho riešenia sporov.


Zákazník má podľa ZOS právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu kúpnej zmluvy. Subjektom, ktorý je oprávnený na mimosúdne riešenie sporov, ktoré môžu vzniknúť medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi je Slovenská obchodná inšpekcia. Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.soi.sk alebo Európske spotrebiteľské centrum v SR (ESC v SR).


Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.esc-sr.s


Pripomíname, že e-mailová adresa, prostredníctvom ktorej nás môžete kontaktovať je: info@eobuv.sk