Ponožky, ktoré pobláznili celý svet

Premýšľali ste niekedy nad tým, ktorý prvok šatníka si obliekate každý deň? Ak nie, napovieme vám – sú to… ponožky! Zakladatelia značky Happy Socks sa rozhodli využiť tento fakt a raz a navždy zmeniť pohľad spoločnosti na tento doplnok. Vytvorili značku, ktorej cieľom bolo umožniť klientom vyjadriť vlastný štýl prostredníctvom farebných vzorov na ponožkách Happy Socks. Farebné ponožky s potlačou v podobe: jedla, geometrických vzorov, kvetov alebo známych postáv z oblasti popkultúry, sa stali ukazovateľom kreatívneho štýlu a originality. Zároveň priniesli zaujímavú možnosť prejavenia vlastnej osobnosti aj v rámci formálnejších, monotónnych outfitov, ktoré sa vyžadujú na pracovisku. V ponuke značky Happy Socks nájdete nielen pánske, dámske a unisex modely, ale aj sety a bielizeň či ponožky pre deti.

Projekt dvoch priateľov

Nápad na založenie značky Happy Socks sa zrodil v roku 2008 v hlavách dvoch priateľov zo Štokholmu. Mikael Söderlind sa pôvodne venoval počítačovej grafike a Viktor Tell pracoval v reklamnej branži. Povedali si, že zmenia pohľad ľudí na časť častníka, ktorú denne využívajú tak, aby išlo o prvok vyvolávajúci úsmev na ich tvárach. Na ponožky tak umiestnili grafiku navrhnutú Mikaelom a ukázalo sa, že to bol výborný ťah. Ponožky sa ihneď stali hitom. V roku 2014 sa firma rozrástla a v súčasnosti má na svojom konte imponujúce množstvo kolaborácií s takými značkami ako napríkla adidas či Keds. Prečo sú ponožky Happy Socks také výnimočné? Ich motívy sú často inšpirované tými najbanálnejšími vecami zo života zobrazenými úplne novým, vtipným spôsobom, vďaka čomu sú spestrením každodennej rutiny.